22augusti

här ute i stugan är vädret helt okej,fast jag inte ens har varit ute idag men.
istället har jag bakat muffinsar som just nu är i ugnen,tråkigt nog så har dom
flytit ut ur formarna så just nu ser det ut som en enda stor kaka i långpannan.haha!
aja,äppelmuffinsar smakar alltid gott:)

ikväll blir det "fest" i hamnen,god middag,badtunna osv..
kan bli ganska trevligt fast jag är det enda barnet där. (tror jag)
man får göra det bästa av det.
fick just ett samtal av ersmarks tränare urban och fick förfrågan
om jag ville spela en flickor15 match med dom imorgon.
det känns jätte roligt att få spela med dom,ser framemot matchen om
mina föräldrar tillåter mig att spela delvillsäga..men det tror jag!

nu är det dax för provsmakning,puss!

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0