11december

Ä N T L I G E N        H E M M A

efter allt sjungande på hotell björken,dovamyra(stavningen där!),umeå energi
och såklart på skolan. har ätit upp mig rejält,fick fika överallt och har även en
liten påse här framför mig med gosaker:)
haha,asså små barnen som var med i lucia tåget,guse gulliga dom var!!
- får jag sitta bredvid dig i bussen?
- vänta felicia,jag vill gå med dig
dom ställde massa frågor och helt plötsligt frågade en vem x var?
ehmm..hur vet du vem det är?
jag läste ju på din mobil:D:D:D:D:D
hahha,asså omg.

är jätte trött,helt slut faktiskt..
vad händer ikväll folket?

kommentera!
Postat av: linnea

jag är oockså gal1 trött.. asså seriöst finns typ inte:)

2009-12-11 @ 17:24:28
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0