16december

dm gick bra,vi vann båda matcherna så nu äre semi någongång efter jul.
förlåt till dig som ramlade eller typ snubblade över mitt ben när jag täckte ett skott.
förlåt till dig jag mosade i sargen(a)
förlåt laget för jag suger som back,haha
nu taggar vi slutsppelet grabbss:D galet sköna ni är,ni får mig på ett bra humör och ni är helt
underbara.

for tillbaka till skolan och gick på slöjden för jag behövde jobba vidare på min väska eftersom
det var sista lektionen,kul att jag har 1 ½ grej kvar på väskan innan den är klar,sen var det här
sista gången innan jul,bajjs:(
for hem efter det för alla andra sa att vi som hade varit på dm inte behövde vara i skolan så jag
hoppas att det var så annars luktar det fråånnvaarrooo här. hehe



kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0