27december

för er som undrar varför jag inte är lika aktiv som förut så är det för jag är utanför sävar
med familjen och roar oss i stugan under julen.hoppas ni alla haft en bra och fått mycket
fina klappar.själv har det varit grymt bra,mormor och familjen we rock!! ha-ha
nämen,jag är nöjd.mina julklappar var jätte fina och jag vill tacka alla för dom!!
igår var vi inne på media markt och shoppade lös,jag köpte en mp3,jag och syrran en dvd
som vi ska ha tillsammans,syrran köpte ett par hörlurar,vi köpte wiiii spel och sedan sånt där man
kan ladda upp batterier med:):)

nu ska vi snart in till teg och äta middag med mormor och en av våra kusiner som har kommit upp
för att hälsa på en gammal vän.imorgon drar jag iväg och har läns läger.tränar sate och sedan har vi
match mot flickor93 läns på tisdag klockan sex på iksuuu:D

oj,ska inte dryga ut det här nå mer men jag hoppas ni mår bäst och slå gärna en pling(a)
puss,


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0