31december

nu är det den sista dagen på året här.snön yr utanför fönstret och det är ett par minus grader.
om jag själv ska sumera året:

januari:

jag spräckte njuren på en futsalmatch:( ajj

februari:

tog galet många ego bilder


jag köpte en bad hair day mössa!


en tjej på skolan dog...

mars:

det brann på skolan (bild från linnéa)



jag trodde jag var något:o (bild från linnet:])



vi hade konfa läger i munkviken:)


min pappa fyllde år:D

april:

jag försökte göra en blogg design


jag fick börja träna igen..


jag drog till fjällen med linnéas familj(L)

maj:

min bror fyllde sju år:D


våran flaggstång gick av:]


vi konfimerade oss!

juni:

jag var tomas di leva på brännbollscupen i skolan.



vi byggde en lådbil in thaaa stuga:)

juli:

vi for och spelade innebandy i tjeckien! dissade gothia..


min syster fyllde sjuttoooon år:D


gumman lämnade oss...

augusti:

jag var fortfarande blondin


jag hade en dålig tid på året..


vi badade badtunna ute i hamnen

september:

jag var hemma sjuk och pysslade (kolla rosetten)


jag blev brunett:D:D


jag blev beroende av mina shorts från tjeckien

MAMMMMMAAAA FYLLLLDDEEEE ÅÅRRR,älskardig!

oktober:

jag delade säng med en trött linnéa


jag blev femton år,byxmyndig och ick cykla utan hjälm:D


jag fick glasögon

november:

jag och bror fotade vid havet


jag blev helt galen i pepparkaksdeg(L)


jag hittade någon som var speciell

december:

erik vann idooooooooooool!


jag färgade håret mörkare.


vi gick lucia tågoch var med på julkul



vi fick lov och tomten kom till alla snälla barnen!!:D


jag är nöjd med året,även fast det här året har varit jobbigare än dom andra.
jag har haft mycket att stå i och varit osäker och rädd.men tack vare att det har funnits
personer som lyssnat och hjälpt mig och det är jag oerhört glad över.utan den hjälp jag fick
skulle jag aldrig klarat mig,tack!

nu får man hoppas på en lyckad kväll med vännerna och sedan önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!
och glöm inte bort att sätta upp några personliga löften,om du känner att det är något du verkligen
vill nå fram till,ett tips bara(a)

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0