6december

andra advent idag som blev likamed bakning av pepparkakor.
fast jag måste erkänna att degen är mycket godare än själva kakorna.
haha,annars har det varit ganska trist väder,blött och grått.
gick i pyjamas till typ tre,var galet trött..

blev bjuden på middag hos mormor som var hur gud som helst!
vi hade det trevligt och lite gratis skratt från grannarnas fönster fick man också.
haha,endast roligt!

snart ska jag se hur bra jag är på att färga systers hår,nervöös.
om det går fel är jag DÖDENS,haha önska mig lycka till:)

kommentera!
Postat av: linnea

sv: hon är skön:]

hahaha lycka till med lelles hår!

2009-12-06 @ 19:46:21
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0