8december

idag har jag varit med i något som kallas politiska panelen. det var rätt så kul,
vi snackade om ersboda och diskuterade saker med politiker. snackade med media
och så,vad jag tyckte, kände osv.. kanske kommer med:]

efter det vid ett for vi till skolan och hade hemkunskap. B A J S
jag och linnéa skulle göra 445554151,0214 saker på SÅÅ kort tid.vi failade med smeten
till muffinsarna.. eller..vi gjorde som vi skulle men det tog slut på smet och pepparkaksdegen
åt vi typ upp för vi inte orkade baka så mycket.lussebullarna blev fett torra och fula.
sen när jag kom hem skulle jag laga MAT,gu va sugen jag var asså.
faila ännu mera,som tur var så hjälpa min kära syster mig så det gick
bra. maten blev iallafall god:) tackk!

nu vet jag inte vad jag ska göra,lägga min i min NYA säng kanske:D:D:D
den är galet stor så man känner sig fett ensam för när man ligger där är
det tomt runt om en,men jag vänjer mig nog.

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0