5februari 2009

halloj igen kära vänner!

eftermiddan blev inte så lyckad som jag hade tänkt mig,
för det första var det ingen one three hill sen så gick allt åt pipsvängen.
men jag får hoppas att det blir bätte under kvällen,vilket jag faktiskt tror..
nu sitter jag i väntan på att emma ska få mat i magen så vi kan traska iväg till gården ska jag ta och jobba lite på min design. :)

måste också passa på att berätta av vi har elevensval v9 i skolan och då har jag och emma bestämt oss att praoa.
vilket blev på subway nere på torget eller vad man ska säga..
så..kom gärna förbi och säg hej och köp en gomacka!! :)
det uppskattas!

och att V10 ska vi iväg på konfiramtionsläger i munkviken som jag inte skulle kunna vara med på alla dagar men sen idag ringa lotta mig (våran ledare) och sa att det hade blivit dubbelbokat så vi kanske skulle ta det måndag -fredag istället för onsdag-söndag..
och då kan jag vara med!! :D
yey.

- är det nått ni tycker jag absolut borde ha med i den nya designen?
lämna då gärna en komentar så ska jag göra mitt bästa! =)

hörs kanske ikväll..
pussar på dig och tack för att du tittade förbi (L)



kommentera!
Postat av: Jennifer

http://www.gratismode.se/?c=35103

2009-02-05 @ 18:32:10
URL: http://jennans.webblogg.se/
Postat av: frippe

också var det gratis mackan till mig såklart!

2009-02-09 @ 20:22:14
Postat av: frippe

också vare gratis mackan till mig såklart!:)haha

2009-02-09 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0