16februari 2009 , hur är det möjligt!

har just kommit hem från den sjukaste resan i mitt liv! ;o
vi slutade 12,40 idag så jag tänkte fara och simma men
innan jag kom fram till iksu med alla missade bussar osv..
så var klockan iallafall 14,30.jag brukar som vara van att
det bara är JAG och stora lass med äldre människor,
men idag var den HELT annorlunda..
det var vi unga och en gamling ungefär.det värsta var att
det var ett gäng eller två tjejer och två killar som kom från
tyskland som kanske var ett eller två år äldre än mig,
eller det var iallafall så det såg ut..

jag simmade ganska lugnt och sen började dom säga hej till mig
och först svarade jag inte men sen sa dom det typ hundra gånger
så tillslut sa jag ett litet - hej som bubblade i vattnet så det blev mer
som ett.. - hheschj.   PINSAMT!
sen sa dom hej igen och då blev det ett riktigt hej som tur va! :)
men tydligen räckte det inte med att säga hej till mig utan dom började
simma ivägen och simma efter mig,titta på mig as mycket!
sen när dom hoppade ivägen ba
- oh! sorrysorryy! you can swim here if you want? :D
sen simmade dom runt och snackade om mig på tyska och jag fattade typ allt!
fast dom inte visste om det så jag höll på att garva igäl mig ibland:)
sen stack dom till relaxen och jag gick och duschade och jag tänkte..
- äntligen så är dom borta! yes! :)
men icke! vilka tror du sitter där ute i stekar stora solbrillor och halvligger i fotöljen och ler?
jo,dom! shietshietshiet! jag försökte att glömma att dom var där
sen så log dom as mkt och sa
- hejda! hejda!
och denna gång kände jag att jag faktiskt kunde säga hejdå
som för det var sista gången jag skulle säga nått..
trodde jag ja!....
vem står inte på busshållplatsen som ska till stan?
sen stod en av killarna med stekarbrillor och kollade vart jag va..
aja,iallfall så var det smullproppat i bussen så jag såg dom inte
och när jag kom till stan var jag äntligen fri! :)

så jag tog 8an hem och drog historien för mamma och nu för dig! :)

annars har dagen varit helt lugn och ledsam..
vi fick veta att en tjej har dött i fredags av blodcancer :(  r.i.p.
vila i frid.

ska ta och rå plugga nu i mitt rum tänt av ljus och doftande rökelser..
känns mysigt fast sjukt jobbigt,men bra betyg ska jag då ha!:)

skriver en sväng ikväll!
puss! (L)

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0