21februari 2009

godmorgon!

sovit gott utan massa mardrömmar?
det har då inte jag iallafall,kan nog vara en av mina sjukaste nätter..
men jag överlevde iallfall och det var väl det bästa.
har nyss fikat lite frukost och ska väl snart gå och städa rummet antar jag.
(innan mamma kommer och tjatar)

igår kväll traskade vi ner till athena och hade VÄLDIGT kul kan jag lova,
vi började kvällen med en super god smoothie och sedan gh och trummor :)
efter ett tag smet jag och linnéa iväg och ringde några samtal och sedan
kom emma och var med och hade lite bus!
måste säga att det var sjukaste asså.. (A)

sen när vi skulle börja gå hem så mötte vi några vänner utanför så vi stannade
och pratade med dom lite och så,men vill jag nog inte berätta om det men...

... annars så ska jag väl kanske följa med ut till stugan och fika men om inte
så om det är nån som har lust att hitta på något kan gärna höra av er! :)
- athena ikväll också brudds? (L)
vi får helt enkelt se vad kvällen har att bjuda på!

eftersom apberget är segt,bloggen är seg,bilddagboken är seg
så kunde jag inte ladda upp bilderna igår för det tog typ sjuhundra timmar..
så kommer bilderna nu..

efter typ två timmars slit och damp så blev det as fult!


så det slutade med att jag tog bort allt och målade på ett rosa fint nagelack som tog ungefär 5minuter!

SSUUUURRRTTT


men det blev iallafall finare en dom andra (A)

puusssarrrr!



kommentera!
Postat av: elin

Okej, härligt.

Nja spelade nyss match och så, vet inte riktigt :)

2009-02-21 @ 13:47:06
URL: http://lilleelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0