22februari 2009

ibland vet man bara inte vart man ska ta vägen,
inte skrika , inte slåss,
vad ska man göra då?..
.. blir bara så besviken och arg ibland.
helt sjukt......
konfirmationsläsningen var helt okej idag,vi hade gudstjänst sedan olika stationer med aktiviteter.
på eftermiddagen hade vi tårtbakartävling och våran borde ha vunnit men den andra gruppen
vann bara för att ledarna gillade doms rosa färg.. :( :]
sist men inte minst hade vi andakt i kyrkan och idag var det nog den bästa jag har varit med om.
vi fick börja med att lägga oss bekvämt på en av "sofforna" som är inne i själva kyrkan sen så pratade dom lite,
sedan så var det på en station att vi skulle skriva tex.
tack för..
jag ber för..
hjälp mig..
och då läste såklart samuel upp dom kanske fyra stycken och sedan sjöng dom en sång.
(herre vi tackar dig)
sedan läste han fyra till och sedan sång osv..
själv låg man avslappnad och bara lyssnade,förstod,funderade
och tankarna bara for runt i huvudet huller om buller hela tiden..
underbart! var det faktiskt.

igentligen skulle jag på city matchen men den blev försenad så jag sket i den typ..
istället har jag varit hemma och pysslat lite,sett på teve med bror och spelat wii med pappa
medans mamma har varit och tränat.
ska väl snart ta och städa rummet som jag skulle ha gjort för typ 3dagar sedan
men det känns så himla jobbigt och drygt så det blir typ aldrig av..
fast..nångång måste man kanske ta tag i det?

på sportlovet asså måndag-fredag far jag till munkviken på konfirmationsläger,ska bli sjukt mysigt!
sedan far jag hem med bussen på fredag morgon (dock tidigare än alla andra)
för att byta buss och fara till SM SLUTSPEL I HUDDIK MED LAGET! :D
yey,ska också bli sjukt kul,men ändå ännu roligare om jag får spela litegrann,
spelar faktiskt ingenroll om det är ett byte.just att bara få spela,bara spela.
var så sjukt länge sedan.
men det bror ju alldeles på vad läkarn och mina svar säger imorgon..
hoppas på det bästa! (a)
ska ta och kila iväg nu,skriver imorgon kväll om hur det har varit första dagen på jobbet!
subwaysubway!!

                          DAGENS LÅT:

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0