23februari 2009

jaha,då var första praodagen slut,
måste säga att det var bättre än bra fast jag bara gick till två idag,
för jag skulle till sjukhuset..
men imorgon blir det att jobba till fyra
så då blir det långdag men det är inget jag hatar,det är as kul där juh!! :)
kom och hälsa på (A)

sjukhuset blir man bara rädd av,
direkt jag fick vätskan jag skulle dricka började jag känna
mig helt knas,och ännu mera knas när jag lade mig på "sjuksängen"
innan röntgen.. blev frusen,skakig osv..
sedan när jag fick kontrast genom sprutan blev det inte bättre,
jag lovar om du skulle testa det skulle du tro att du kissat på dig och
duschat i 100grader,ungefär såkänns det..
när jag farit där ifrån fick jag ett samtal från dom och sa att jag kanske
måste komma tillbaka för det var nått fel eller nått men tydligen så behövde jag inte det.
så vi får väl se vart det här slutar..


           tänk att man engång har varit så liten..

nä,nu ska ni få dagens låt sedan ska jag gå och duscha sedan skriva lite om dagen på subway,
see uu! pussarpussssarrr!(L)


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0