7februari,melodifestivalen är igång.

hejhej.

sitter här i stugan och ser på melodifestivalen och det är då sjukt att tjejen som sjunger "snälla snälla snälla..." låten kunde gå vidare!?
hon var då den sämsta jag hört på länge,det var sjukt dålig.
- vad tyckte du ?

 jag gillade iallafall att alcazar? och den där tjejen som hade guldig klänning var bland dom bättre. 
och det var dom ju ,för dom gick juh vidare!! :)

ska ta och hoppa in i duschen ensväng sedan ta lite fika och fortsätta njuta framför teven..

pussarpussar.
du är underbar. 

kommentera!
Postat av: Anonym

precis! orkar fan inte spela där... ne de är typ för lite folk. dom sa typ att de kostar så dom vill inte ha överåriga eller något.. är de några 94or man känner i f15 spelar jag hellre där och far till gothia osv om man får. varför missar du gothia? ne jag är bara otaggad!!

2009-02-08 @ 18:13:38
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0