8februari

då var man hemma från stugan för denna helg som tuvärr inte blev så lång.
eftersom vi for ut dit igår,menmen..
det var bra iallafall! :)
var ute och busade lite med min lillebror idag,vilket faktiskt var kul!
det har ju snöat sjukt mycket!
älsklingsgubben! (L)



kvällen kommer väl bli rätt så lugn antar jag,
kanske går ner ensväng på ersäng och kollar på innebandy annars ska jag nog ta och krypa till sängs rätt tidigt ikväll..
sömn skadar aldrig.

jag slogs av en tanke när jag läste linnea anderssons blogg (bbaby) ..

snart drar fotbollssäsongen igång ,
eller den är redan igång men den börjar som på riktigt snart.
och man vet knappt vart man ska spela,hur man ska spela,cuper osv..
det är tänk att vi ska ha ett damlag div4 ,
ett f17 lag men som jag hört verkar det vara lite osäkert..
sen ska vi ha ett f15 lag som kommer bestå av
ersmark/ersbodas
f95 / f94 och även några från det gamla f16 laget.
okej,jag missade ett möte med damlaget förra veckan
så jag kanske missade lite information,memen..
 känns ändå lite....
men asså vi kommer inte vara med i några cuper med damlaget och inga resor osv..
utan det kommer bara bestå av div4 serien.
måste säga att det känns lite halv tråkigt och i f15 kommer vi fara till gothia men i mitt fall
kommer jag inte kunna följa med pga.
av att jag far på en innebandycup i prag som inte heller känns helt fel..
men välja fick jag så det är inget att klaga över.
men sen om det inte blir nått f17 lag så ,
vi är rätt så stor trupp i båda lagen och då kommer inte alla få speltid.
det var just därför vi skulle ha f17 laget där man plockar dom spelare som inte fått speltid ..
vilket jag tyckte lät lysande!
men vi får väl se hur det blir,men spela fotboll tänker jag då deffenitift göra! 

 lovade ju också att lägga upp bilderna från stan ,
är ledsen men det blev inte så bra kvalla på dom
men hoppas det duger! :)


tröjan från the store
(långärmad)



örhängena från ur&penn..
men ni vet ungefär hur dom ser ut.
ni vet..sånna där vita pluppar som alla typ har..
vissa stora vissa små osv.
har själv stora men kände att det skulle vara snyggt med
ett par mindre också så jag fyndade dom för 14,50kr!!!! ;D


nu ska jag lämna er och gå upp till farfar en stund,
på återseende din felicia.
pussar! (L)

kommentera!
Postat av: Anonym

precis... jag kommer inte satsa 100% på fotbollen och kommmer något annat ivägen så kommer jag inte tveka att inte gå på en träning. och vadå "vi vill ha konkurrens om platserna" tänk på dom som aldrig får spela då? roligt för dom.. dom lär ju sluta! jo men nu är de tydligen för lite folk säger dom..hm. ja precis men jag får typ inte de för jag är överårig och dom vill inte betala! jaha okej men de är ju roligt, även fast gothia säkert är jävligt stort också..svårt beslut ändå. jag med!

2009-02-08 @ 19:32:33
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0