9februari 2009, klantarsel

hej babbbee!

- hur klantig får man vara?
de är frågan..
rensade min garderob igår och då passade jag på att testa både kläder som jag ska ha kvar och slänga vilken var rätt så kul,vissa gånger vet man inte änns vad man har där inne!
allt från cha-cha klänningar till tröjor som knappt räcker över brösten.. hm.....när städade jag där sist? ;O
och bilder tog jag så det finns inte!
men vad tror ni jag gjorde idag då?!.....
..jo jag raderade alla från kameran för jag var så sjukt säker på att jag hade laddat in dom igår kväll men icke! :(
så nu kan jag tuvärr inte visa hur sjuka kläder jag har och hur kul jag hade..
men såfort kameran har laddat klart så ska jag ta och fixa lite bilder i garderoben så ni får se hur snyggt det blev!
dock är jag sjukt besviken på mig själv för att jag raderade alla sjukaste bilder! :( :( :( :( menmen... nästa gång.

var faktiskt på stan idag också,
for direkt efter vi hade haft elevensval träffar i våra grupper.
så kom ner ganska fort och hem också!
åkte retur så det blev bara en snabb sväng för att fixa en sak men tuvärr blev det tre :] ..
jag skulle bara gå in på gallerix men det blev en runda inne på gina tricot också
där jag fyndade mig en kort kofta
som är as fin tycker jag! :)
och det sjukaste är att den igentligen kostade 299kronor
och nu kostade den bara 79kr!!
helt sjukt! :) bra köp felicia!
sen blev det en sväng förbi ICA för köp inför alla hjärtans dag! (L)
men värt var det .

väl hemma har jag pysslat ihop lite små saker och
varit och handlat med far min också..
nu försöker jag att få kameran laddad
men det är inte så lätt när man typ inte har orginalladdaren...
hm.. får se hur det blir,troligtvis får bilderna komma in imorgon,sorryy..

känns som om en dusch inte skulle vara helt fel nu,
känner mig lite slö och risig ,
kanske duschen kan pigga och fräscha upp mig litegranna! hehe.

imorgon är det dags för en trippelbolls turnerning på skolan,
som spelas i TRE sporter:
                                           
nämligen innebandy,handboll och fotboll.
ska bli roligt fast man får sitta på sidan men helt klart är det surt!

kvällen kommer spenderas i täfteås idrotthall,
där vi ska spela J18 DM semifinal.. TAGGTRÅD TJEJER!

NU KOMMER DAGENS LÅT:



sjukt bra låt,hoppas du också tycker det!(L)
du unika läsare som orkat dig ända hit! lämna gärna en kommentar!
du är sjukt duktig!

nu ska jag avsluta för denna gång,
tusen pussar till dig(L)

kommentera!
Postat av: linnea

jag är lite småduktig:]

2009-02-09 @ 21:42:52
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0