17februari 2009, bad day

hej bloggen.

denna dag som jag isej trodde skulle bli bra och rolig
blev inget av det..
badet var kul från början men med tanke på att simma i ungefär 4timmar
var inte kul!
tråkigt,ledsamt,trygt,kallt osv..
medans jag simade omkring och frös i en bassäng så var vännerna
på träningsverkstan och hade kul,där jag igentligen skulle vara men
läkaren är störd och sa att jag inte fick göra något annat än att simma :(
men vad ska man göra åt saken..

jag simade mina sjuka 4timmar och sedan for jag på stan och tröst köpte
en mössa och ett puder..


- alla kan ha en bad hair day?

mössa - rutmfl. 69kr
puder - H&M 49kr

efter stan har jag bara varit hemma och tråkat ska väl snart ta och kolla om det är nått på burken.
annars är det vanlig skoldag imorgon sedan blire att åka och kolla på träningen min sedan plugg antar jag..

förlåt för att hela detta inlägg bara har varit om tråkigheter tråkigheter
men jag kände bara att jag var tvungen att få skriva av mig någonstans
och eftersom bloggen är nått jag sitter och skriver vid varje dag kändes det bäst att skriva här..

pussar(L)

kommentera!
Postat av: elin

dom där mössorna är riktigt fräna ;)

kram

2009-02-20 @ 15:40:00
URL: http://lilleelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0