4Januari 2009, vad säger man?

hejhej!

kul att statistiken börjar stiga lite smått nu!
blir bara gladare för varje dag nästan. :)

resan till sundsvall igår gick kanon!
matchen också.
0-3 efter 15minuter i första halvlek sedan ryckte vi upp oss genom hela matchen och gjorde verkligen ett super duper jobb!!
kämpade 110% och var verkligen på hugget!
matchen slutade 8-4.
vi har nu förhoppningsvis skrämt bort det så kallade sundsvallspöket för evigt..

dagen idag har varit helt okej,lektioner hit och,skolsyster dit och ett evigt letade efter carina så blev det äntligen en kortare dag.
efter ett snack med henne fick vi gå hem en timma tidigare vilket var så skönt!
eller... gå hem och gå hem kanske man inte kan säga,på skolan var jag och pratade med aras och linnéa om precis allt från himmel och jord!
vilket var rädd trevligt :)
ikvällen har bjudit på bräntis kväll med avdelningen gamma, det åktes skrana,pulka,bobb,skidor och snowboard men själv tog jag det rätt lugnt eftersom jag inte är helt frisk ännu :(
menmen..
ännu engång fick ambulansen komma när man är där.
denna gång fick den hämta en tjej som blev på åkt och fred bla. knät..
inte bra.

nä,att få rummet städat nu skulle inte vara helt fel!
ser ut som en jordbävning .... grejer överallt..
men det får bli morgondagens sysslor,
just nu borde jag igentligen packa upp väskan och sätta mig framför teven med en te mugg i handen och bara ta det lugnt...
trött är man också.

DAGENS LÅT:



btw, en ny design håller på att tillverkas men kan ta några dagar innan den är komplett och laddas upp på bloggen,
är ju inget geni på det så det tar sin tid att få till det! (a)

i hope you understand.

ta hand om dig vännen.
pussar.

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0