2februari 2009 kan det bli värre.

hellu

nu är jag äntligen här och skriver vilket jag inte har gjort på ett tag..
hoppas ni inte är allt för besvikna.

i helgen har laget varit iväg och spela J18 sm i skellefteå,
vi spelade oss vidare till semifinal där vi mötte kais mora och förlorade med 1-2..

skoldagen i sig har varit usel kan man väl ungefär beskriva den..
ett dunkade huvud , en värkande njure och en sliten kropp.
dagen började med KEMI där vi påbörjade på våra "fakta-blad" , där vi ska skriva lite om ett ämne som innerhåller kol,
för mig blev det träsprit/metanol. verkligen jätte kul........not
sedan matte,svenska,bild och hemkunskap..
slutade tio i tre då jag tog bussen till iksu.
imorgon blir det skola till kvart över tio sen hem o så,sen närmare två var vi iväg till sundsvall och spelar seriematch!
taggtråd som ibk ersbodas j18 tränare linnéa brukar säga.
kommer komma hem typ klockan två på natten så det lär väl bli en liten "sovmorgon" på onsdags morgonen.

dagens låt:



en kväll med dig skulle förändra allt.

pussarpussar



kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0