11februari 2009

nu har jag hunnit komma hem och varva ner efter den jätte jobbiga dagen..
som sagt så behövde vi inte anstränga oss så mycket idag,bara slappa och mysa helt enkelt.
vilket var sjukt skönt!
och att vi ha pyjamas var ju bara skönt,men jag kände mig lite ensam..
var typ bara jag och några till som vågade oss i dom ! :]
menmen.. dagen får iallafall av mig 4 flower power blommor!

nu blir det ut i kylan igen,ska gå en sväng till coop med min käraste myran och köpa ett alla (L) dags kort! thhii
sen blir det väl middag och efter det ensväng förbi gården och umgås litegranna :)

DAGENS LÅT:



lite konstig men,just nu känns det lite oroligt..
allt bara rasar samman,precis allt!
vad händer med livet?

jag älskar dig,förstår du..

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0