alltid nya begymmer

när man just har blivit frisk,återställd ,spelklar osv så ska man återigen bli "skadad" igen..
av en andledning som jag själv inte vet hur? vaknade imorse av att jag hade ont i armen,jag kollade och tänkte...
amen det där hade jag ju igår efter träningen så det är lugnt,men det gjorde ju betydligt mycket ondare än igår.
aja,det går säkert över.jag satte mig upp i sängen och skulle ta dom första stegen på morgon kvisten när jag märkte,
fan vad ont i låret jag har! vad har jag gjort?!
jag började fillura lite,men inget kom jag på.. jag kunde konstatera att jag inte gjort mig illa i låret varken på träningen eller på gården.men vart skulle jag då fått ont någonstans? hm..har jag varit dum mot mig själv i sömnen och kanske slagit till mig? sparkat mig själv kanske?
den frågan återstår..så himla irreterad,när vart hur?
träningen idag gick ju åt skogen,låret krampar,konditionen är nere på botten just nu,magen kurrar .
Lag höst förlorade idag också,vi spelade deffinitift inte lika bra som vi gjorde igår.jämfört med igår så var vi nere i korpen idag,sjukaste! på måndag blir det skärpning.

har just tagit reda på lite med fakta om den amerikanska revolutionen,nämligen om boston tea party.vilket jag inte fattar många meningar av menmen.. imorgon blir det ett seminarium på skolan om det.mycket tur att vi har det istället för prov,annars skulle det lukta ig varning om mig resten av dagen!

nu ska jag ta och snygga till lite i mitt rum sedan ta och läsa igenom min fakta och leta reda på lite olikheter osv..
ha en fortsatt bra kväll,eran felicia.

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0