ännu en långdragen söndag på schemat

gårdagen var helt okej,under dagen var jag ute med mamma och bror, vi for runt och tittade på möbler/hyllor och sånt till mitt rum men vi hittade inget :( . kvällen spenderade jag med victoria.vi bastade en stund och hade riktigt mysigt
sedan så gick vi upp till lägenheten och såg robinsson
och åt lite go saker! tack för kvällen vännen!

idag har jag försökt få till prao-uppgiterna som har gått sisådär..
pratet är klart,bilderna är nästan klara så det blir säkert bra.
eller...jag hoppas iallfall det.

snart är det lunch och sedan ska jag väl sitta och dega här hemma.
orkar verkligen inte göra någonting!
blev iallfalll 0-0 mellan sverige portugal igår,ändå bra spelat mot dom?
men det skulle ha varit bäst om vi skulle gjort ett mål och vunnit över dom
och visat dom där profsen vad fan vi är för några! (a)

            måste säga att jag saknar sjukaste mycke! sum09?  (L)(L)
 

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0