eviga dagar,evigt tjafs

prao dag 1

har varit helt okej,befann mig i butiken denna dag.tillsammans med eva och ida,mycket trevliga människor! men måste erkänna att det är ett evigt farande,denna dag har sett ut på ett ungefär såhär:
  • 06,00 kliver upp,fikar osv..
  • 06,40 far jag och pappa till flygplatsen
  • 07,00 börjar jobbet
  • 08,15 (tex, går ett flyg) då öppnar vi butiken 07,15
  • 08,15 går flyget då stänger vi och väntar tills nästa flyg går osv...

och emellan varje flyg går man upp till fika rummet som typ är sju trappor upp,jag hittade inte ens igen vart jag hängde av mit ytterkläderna imorse när jag skulle gå hem.. sjukt!
aja,imorgon ska jag vara brandmännen,och då blire brand övning!  låter väl lite reskabellt för min del?(A) aja,
LAG HÖST VANN IDAG :] annars har jag haft fotbollsmöte,så har lite jobb som jag måste hinna med att göra innan natten och innan mina föräldrar får spunk att jag sitter här så....
jag lämnar er här och nu,pussar eran felicia.

kan aldrig släppa låten...
hur mycket jag än lyssnar,
måns zelmerlöv - hope and glory


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0