upp och ned, ned och upp

vi börjar med att i onsdags var jag i resturangen och pryade, det var väldigt roligt.man fick göra dom sysslor dom gjorde förutom att stå i kassan då.. men det var sjukt värt och jag har nästan fixat ett sommarjobb där tills isommar eller nästa sommar! :) yyey!
igår så var jag på ett flygbolag som heter norwiegen nått sånt! men iallafall,där fick jag hjälpa till med in checkningen och sånt,det var rätt kul!
och idag.... då har jag varit en sväng i tornet,dock inte så länge men det var ändå rätt så kul. har inte så mycket att berätta! :)

gick ensväng på stan idag efter jobbet och köpte en tröja fråån rut, 99kr.

köpte en liten smaskig godispåse och for hem, kan nog inte kalla det jag gjort i eftermiddag som en bra laddning för läns ikväll? njaa... inte direkt! får se hur de går ikväll,huvudet gör ont,kroppen skriker! det är bara att bita ihop.

måste gå och fixa lite mat, sköt om er! , felicia



i'm gonna be right there.

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0