12maj

ikväll plockade vi fram sommarlådan och se vad jag hittade,
dock kanske inte alla var så underbara men dom flesta!
vad tycker du om dom?
 ett grymt snyggt vitt linne..
 en blommig kjol,dock lite förlång..

 ett par korta shorts,funderar på att sy ett par..

 en brun kavaj,grymt fin..

vi får se hur det blir,tror att jag ska ta och sy ett par shorts iallafall..
ska höra med ulrika på slöjden om jag kan få ta en ritning sen
beger jag mig till ohlssons tyger! yeaahh..

pussar från mig,


kommentera!
Postat av: Linn uddberg

As bra låt felicia!

fråga gärna mer! måste träffas snart ju :)

2009-05-12 @ 20:35:32
URL: http://alcu.blogg.se/
Postat av: Ida

Gryyyymt snygga kläder ju!:O

Har du hittat nått du ska ha på skolavslutningen?:)

2009-05-12 @ 20:39:11
URL: http://iidaatjaarnbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar linnet och shortsen, fast vore fint om dom var i ngn färg, vilken färg ska du sy dom nya i då? :)

sv: KÄFT JAG TOG INTE SAMMA SOM DUU :O :]

2009-05-12 @ 21:16:41
Postat av: frida

det går inte att trycka upp bilderna fillen :(

2009-05-12 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0