12maj

vet inte vad det är för fel,men det går inte att klicka dom små bilderna..
så nu får dom va stora istället! :)

har städat garderoben ikväll,vilken röra..
så mycket gamla kläder!

FÖRE


FÖRE


EFTER


EFTER


SLÄNGHÖGEN



ojojoj,nu ser det ut som jag skrivit hur mycket som helst,
fast det bara är bilder och sen har jag typ skrivit
sjuhundra inlägg idag.. men shiiett the same!
hoppas du haft en underbar dag,hörs imorgon!

- tycker du jag ska frågestund här på bloggen?

kommentera!
Postat av: elineklund

svar; tack, din blogg var väldigt fin den också :)

jodå, jag tycker att du ska ha frågestund.. det ger läsarna lite extrra nyfikenhet att kolla in :)

hör gärna av dej ifall du startar en :)

2009-05-13 @ 07:02:03
URL: http://elineklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0