13maj

fotbolls träningen ikväll bjuds på grusplan,suck.
men vad gör man,match i furunäs imorgon på grusplan,
lika bra att vänja sig!

plugget väntar,orkar verkligen inte..
men allt måste göras,dax att flytta mig här ifrån!
NU!


TYCKER DU ATT JAG SKA HA EN FRÅGESTUND HÄR HOS MIG?
lämna en komentar som svar!:)

anonym;
Hej. har läst din blogg en tag nu och skulle gärna se några video-inlägg?:)

- nja..videoinlägg har aldrig varit mig grej..
fast jag inte har testat det så känns det inte som min stil.. tveksamt!:)

pussar,till er!
skriver säkert ikväll.

kommentera!
Postat av: Sara

heej :) tack så jätte mycket, jo visst du kan ha en frågestund här :)

2009-05-13 @ 17:21:43
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: Gökce Ebru

- Jag måste nog säga Katrin. Om du frågar varför så ska jag ge dig svaret:

Katrin är sig själv tycker jag. Hon försöker inte vara någon annan. Hon är öppen och hon säger det hon tycker/tänker och håller det inte inom sig,det kanske inte blondinbella heller gör,vad vet jag? Blondinbella tycker jag inte om. Hon gör till sig så mycket,ska jämt prata om smink produkter och hon har falsk skratt bara för att hon inte vill förstöra sminket. Men ah,kanske inte en sån där jätte bra anledning.



Tack gumman,din blogg e också fin :)

2009-05-13 @ 17:46:32
URL: http://ttturkia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0