13maj

- ska jag pilla dig i pannan?!
ahhahaha,dagen har varit underbar!

dagen har bjudit på,engelska,tyska,teknik,idrott,svenska och matte..
vilket inte var så jobbigt som det brukar,onsdagar brukar vara en drygdag
men idag gick det bättre än jag trodde!

det är många som tycker jag ska dra igång med en frågastund,
jag ställer även frågan till dig som läser nu,
- ska jag ha frågastund? (a)

tycker själv att frågestunder är helt underbara,och jag är hur glad som helst
över hur många som verkligen är här och läser,igår slog jag besöksrekordet
igen! helt otroligt!!
jag älskar er läsare så!:)

någon annan än jag som ska gå och kolla på haga revyn?
ska bli kul och se sina vänner spela eller vad dom nu skulle göra:)

DAGENS OUTFIT;


linne; från kusinerna i stockholm
byxor; jeans från kusinerna i stockholm



pusssar!

kommentera!
Postat av: Linn uddberg

Jag tycker du ska ha frågestund, men kom ihåg att sätta lite regler för min frågestund jag har nu.. är det ganska jävliga frågor med.. :(

2009-05-13 @ 15:43:38
URL: http://alcu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Jag har läst din blogg ett tag och skulle gärna se några video-inlägg? :)

2009-05-13 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0