17maj


sjukaste låten,hörde den på p4 när jag och min bror städade båten!
det blev högsta volym tills pappa berättade att grannarna var hemma..
puhh..

melodifestivalen slutade ju vara spännande efter att bara några länder hade röstat,
måste säga att jag tyckte det var tråkigt,gick och la mig efter ungefär halva röstningen
hade gått,och jag verkar ju inte ha missat något.. grattis NORGE!

nu blir det wipe out sen ba tadet lugnt,träningen idag tog kål på mina muskler(aa)
skola imorgon,fast en kort vecka! :)
måndag ; vanlig skoldag,14,50
tisdag ; vårkonsert med kören,kanske iksu med skolan,chhiill!
onsdag ; vanligskoldag? 15,30
torsdag ; LLEEDDIIGG
fredag ; LLEEDDIIGG
lördag ; match och kulturnatta med vännerna
söndag ; brännbollsyran,domarutbildning..


pusssarrr,

once in your life you find someone

Who will turn your world around

Bring you up when you're feelin' down


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0