18maj

äntligen hemma efter slit i gamliaskogen,kändes inte så tungt som
jag hade väntat mig men visst blev man körd,helt utmattad är jag nu!
och allt detta plus bål,vilket innerbär; armar,mage,ben,rygg osv..
x1000! mina ben värker:(

drygdag imorgon,börjar med so redovisningarna sen från 09,25 till 12,30,
alltså ungefär TRE timmar,har vi ingen undervisning.
frågan är ju,om det är fint väder så spenderar jag dom timmarna i solstolen!
helt klart!
dagen slutar 15,45,drryygt! sen så lär jag och linnéa cykla iväg ganska tidigt,
kanske halv sex? för vi ska på grubberevyn klockan sju..
bäst att starta itid,vi är inte så bra på att hitta:( vi vet inte äns vart vi ska,hm...
håll koll på era mobiler,kanske kommer ett pling från oss (aa)

nu blev duschen ledig,yess! ska bli skönt att få bort allt från mig,kanske mitt
liv går lite lättare? jag kanske duschar bort det onda? vem vet..

pussar,

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0