18maj

just kommit hem från skolan,det har varit en bra dag hittils,
hade kör i slutet av dagen så gick hem efter den..
vädret är underbart! ska nog snart gå ut och sola lite,
färg vill man ju haaaa!!!!

sommarträning i gamliaskogen ikväll,där ska vi,
iksu ungdom slita j*vel !
ser faktiskt framemot det litegrann,dels för att jag kommer
bli asa stark osv tills nästa säsong och att första träningen
blir bortgjort..
vi ska tydligen också få prova ut lite kläder,ska bli kul!
kanske blir nå springbyxor,linnen osv,
jag som var och köpte springisar igår,hehe


sydde även ett par shorts till mig och min bror när vi var i stugan,
blev iallfall hyffsat nöjd..


SOOOMMARRRLOOOVVVV OM TYYPPPP TRREE VECKKOORR!(L)

en glass skulle inte sitta helt fel nu,
måste gå till frysen och kolla(a)

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0