19maj

ingen undervisning fram till halv ett,känns sjukt drygt,
och vädret suger ju,så att sola känns lite halv kallt...
sitter här och gör typ ingenting,tänkte först gå och sova
en stund men eftersom jag tog lite kaffe för en stund sedan
så är jag rätt så pigg. blir väl att sitta här och dega en timme
sen måste jag göra lunch..

slutar kvart i fyra idag,suck! tänk om vi haft lektiioner nu,
då skulle vi kunna sluta vid två! men icke.
när jag kommer hem blir det nog att äta middag rätt så snabbt,
sen ska jag och linnéa sätta oss på cyklarna och försöka hitta
till revyn,nu vart den kan va?

medans jag inte hade nått att göra mixtrade jag med några bilder..

someone people is special for me,
a life without u,is nothing.
u are one of them.


tusen pussar till er,


kommentera!
Postat av: Anonym

hahahahah

2009-05-24 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0