20maj

vädret är underbart! ska snart gå ut och steka en stund innan vi drar
iväg till stugan. tittade just på termometern, ungefär 17grader i skuggan..
underbart,på våran balkong är det vindstilla och solen värmer! yyyeyy!

var på grubberevyn igår,jag bör nästan erkänna nu att jag inte har bra
lokalsinne,eller inom orgentering/geografi ihuvudtaget.
det tog en timme att komma dit,fast vi hade karta!;o

men det var lätt värt,det var så underbart bra!
tänk att personer i typ min ålder kan vara typ PROFFS på att spela,sjunga osv..
det var sjukt kul där,du som inte var där borde va knas(a)

kulturnatta på lördag! 0706785736
har även match före på dragon, 16,00.
om jag blir uttagen såklart!

nu borde du göra som jag,
släppa datorn,ut i solen och stek och ha roligt istället!

pussar!

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0