22maj

fick kliva upp riktigt tidigt imorse,men nu är jag här i stan iallafall..
känns underbart! förutom att vädret är grymt dåligt,molnigt,disigt
och endast 7grader ute!:(

ska gå och fixa iordning mig snart,ska ner på stan och träffa emelie,
vi ska gå runt och titta litegrann å så.. bara ha det allmänt skönt!
kanske stöter på några fina vänner på stan,vem vet?

känner bara hur min mage börjar pirra av glädje när jag tänker,
kuulltuurrnaatttaaa!
ska bli riktigt kul,om du har lust att ses så hör av dig!
0706785736!

vid middagstid drar jag till holmsund på "kalas" hos min farbror,
hans sambo fyller år så då blir det middag ute på lövöudden! mys!
sen blir det stugan igen,men kommer hem imorgon efter lunch.

har match 16,00 på dragon,KOM O KOLLA? (a)

nu till den önskande,
(se kommentar i förra inlägget)
jonas även kallad bochen har en sådan fin o vacker moppe,
och den är BÄST!
nöjd? :)

måste kila,pussar!

kommentera!
Postat av: emelie

vilka ska du gå med?:)

2009-05-23 @ 09:56:54
URL: http://eikj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0