24maj

kom hem för enstund sedan från domarutbildningen..
så nu är man klar för att stå som domare på yran iaf,elleerrr?
känner mig fett nervös och osäker,alla kommer typ hata mig!
men såäre,dom får gilla läget,en tjej som jag kan inte vara bäst.
that´s it.

ska snart gå ner i garaget och fixa min sepe cykel,
vill inte ha den men mina föräldrar tvingar mig för jag alltid
lånar mammmiis cykel (a) hur kul äre o ha bockstyre?
typ värsta tävlingscykeln, eller vad man ska säga..

skola imorgon,suck.
ändå rätt så skön dag,men ändå..
måndag; vanlig dag,14,50   LÖÖPNING
tisdag; operationdagsverk, (hemma arbete) FOOTBOOLLL
onsdag; vanligdag 15,30 FOOTBOOLL
torsdag; vanligdag 15,15 KONFAFOTOGRAFERING
fredag; vanligdag 13,40 DÖÖMMA PÅ BRÄNNBOLLSYRAN
lördag;  KOONNNFIIIRRMMMAATTIIOOONNN
söndag; KKOONNFIRMATIONS GUDSTJÄNST

nu blir det mekarfelicia
pussar,

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0