25maj

då var slitet i skogen över,yes!
gick faktiskt rätt så bra idag,vi sprang och jobbade på asa bra!
vi gjorde aldrig styrkan för alla skulle på årsmöte,funderade ett
tag på att göra den här hemma..
men efter jag fick i mig mat för en stund sedan känns det bra jobbigt,
busig jag är (a)

nu ska jag snart hoppa in i duschen medans bror fikar.
sen blir det att ba vara hemma och så,har ingeannat för mig så..
har ni lust att göra något så är jag gärna på! :)

LLEEDDIIGGAAA IMORGON!
..
eller,vi har iallafall operationdagsverk,
där jag ska städa här hemma sedan göra en asa god middag.
dock så ska man typ gå till en butik och jobba ihop minst 50kr men
jag gör det här hemma istället.
mycket lättare,går mycket fortare så jag kan fara ut och leva livet sen:)
vid halv sju äre genrep inför sommarkul 09 på skolan sen vid
nio äre träning på campuus!

amen tjjaaoo! :)

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0