27maj

hemma från träningen,eller för ett tag sedan..
har bara inte orkat släpa mig in i duschen.

orkar inte skriva mer förlåt,min mage krampar mega MKE!
sen så skar jag mig i fingret när jag skulle laga middag,
ser inte ett dugg allvarligt ut,blödde ändå rätt så mycket,
sen nu så börjar det blöda mer.. mitt huvud sprängs snart,
varför inte hela jag?

vad är det som häänndderrr?

bakade iaf en kladdkaka när jag kom hem från skolan som sörj,
vilket det inte blev,har ätit en as liten bit och nu blir jag bara äcklad
av att kolla på all mat,aja.. ska försöka pallra mig till duschen nu.

imorgon 28maj GRATTIS BROR! 7ÅR(a)

säämsta bilden men..

va snälla med mig ikväll vänner?
0706785736

kommentera!
Postat av: linnea

sv: visst hon e helt tardad:O

haha justja!

aja ja hejar på man u, men är gäänska säker på att barca vinner sååå... vi säger väl att ja hejar på laget som vinner:]

2009-05-27 @ 19:54:36
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0