30maj

massor av bilder från konfirmationen, kvaliten är inte så bra men hoppas
ni ser,blev jätte nöjd över alla fina presenter jag fått,tusen tack!

snart ska jag börja tagga till matchen,spelar 17,15 på muskötens
konstgräsplan. be there?
hare bäst,har fått äta en god smörgåstårta och massor av fika,
får se hur det kommer gå att springa idag på planen,
och värmen kommar ta kål på mig.. vaaatteeennn!






guldhjärtat fick jag av mormor och en av mina kusiner på mammas sida.
guldringen fick jag av mamma,pappa,syster och bror.



guldarmband och silver örhängen från farfar.


ett halsband, vars smycket är gjort av någon såndär super konstnär..
fick det från min andra kusin på mammas sida.
kanske ska byta färg,inget bestämt:)


ett halsband från mina kusiner på pappas sida.


BARA GOTT!

hare bäst,sover hemma med syster ikväll,
hörs senare!(L)

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0