31maj

hej alla mina kära nattvännoor!

kom hem vid halv tolv från en underbar skön cykel kväll med linnéa.
säg vart vi inte har varit?
men det tråkiga var att man inte stötte på några man kände,
bara massa folk som var lite på lyset,ganska roliga om man tänker efter,
prat glada iaf:)

känns skönt att vara hemma,syster kommer hem vid två kanske,
ser väl hur länge jag ids vara uppe,ska äta upp tidigt imorgon..
just nu känns det som jag aldrig vill gå och sova,jag skulle lika
gärna kunna dö sittandes här.känslorna bara flyr iväg.
att ett liv inte ska gå och leva normalt,det är fan sjukt!

ska läsa en text ur gamla testamentet imorgon i kyrkan och jag
kan inte ett piss,lyckat felicia!

imorgon efter kyrkan ska jag bara vara hemma,krypa ner i
sängen och se magagaskar 2 och om det är fint väder sola.
orkar verkligen inte anstränga mig och göra något mer.

ha en bra natt, hejdå

kommentera!
Postat av: lindströmm

Fin blogg, tycker VÄLDIGT mycket om att läsa den

2009-06-01 @ 22:17:16
URL: http://linnealinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0