6maj


oorkar inte längre..

varför bara dissa mig hela tiden?
allt är bara förstört.

skolan idag var bara jobbig,
hinner bara ha några lektioner
så skulle jag iväg till reab i regnet,där var jag i typ en timme,
fick sjukt många grejer jag måste göra för att bli bra typ..
sen så gick jag hem för att äta och hämta idrotts grejerna,vi hade fotboll.
sen så var det läsning på svenskan sen väntade matte
med en lärare som är SÅ jobbig,värsta timmen på länge eller!?
hon var helt galen..

träning klockan sex idag,taggat.

en possitiv sak för dagen iallfall,
energi för tjejer.
jag har chansen att tjäna 1000kronor på typ ingenting,
vi träffas och går en kursen veckan och får premie för det,
ganska najs,ska söka nu på dirren!

 
har ett fotprogram sen ett år tillbaka som jag inte tagit tag i än,
kanske dags nu? nu har jag ett knä program också,lyckat!


helvette..


allting kommer som på ett löpande band nu,
ingenting är bra,bara massa jobbiga saker..
jag orkar inte,vart fan ska jag ta vägen?
grejen som drog igång allt var för flera månader sedan,
sedan kommer bara allt annat på det,inte kul..
det skulle vara så mycket lättare om du kunde lyssna på mig.

kommentera!
Postat av: My

sv; hon har cyklat.. (A)

2009-05-06 @ 17:19:36
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: My

sv; nae, så oskillad var jag faktist inte.. jag började bara blöda.

2009-05-06 @ 17:53:58
URL: http://myjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0