7maj

- vad är felet på läraren?
du förstöör mina förhoppningar..

har haft utvecklingssamtal idag,kanske inte kan kalla det så?
det tog 10minuter och vi pratade inte ett dugg
om det man borde känns det som..
jag fick mina omdömen sen var typ ungefär klart!
okej,läraren är ny,vet knappt vem det är,
kanske är svårt men ändå..

G ; 3st
VG; 6 elr 7st
MVG; ½

ett ämne vet jag inte riktigt vad jag fick,antligen g eller vg..
ändå inte så dåligt men helt klart blir man besviken på vissa..

ikväll blir det konfiramtions läsning med min lilla grupp,
första gången som vi är utan taizé gruppen,puh!
sen ihelgen är det full fart!

fredag; inget speciellt.
lördag; match,taco bufé på balder med laget
söndag; skulle sålt binglotter och dömt p99,s match,
men det är konfirmation.
måndag; fuckinng skolvecka igen..

pussar,

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0