9maj

dagen har varit underbar,förutom vädret då..
matchen med laget,fan vad vi var bra tjejer!
SSÅÅÅ nära,vi har aldrig spelat såhär bra!
tagga tosdag nuuuråå :)
seriepremiär..

sen for vi till balder och åt gomat,är så sjukt mätt..
skulle egentligen inte behöva äta på en vecka..känns det som.
efter det så for jag,victoria och lollo och börna runt på mopparna
och hade väldigt roligt,ska tuvärr inte gå in på detaljerna vi gjorde
under ikvällen men... kul hade vi.
efter det for vi och plockade upp emma och for hem till mig och såg
se upp för dårarna..sjuuukkt sköön film!

dom for hem nnyss så jag ska väl ta och varva ner sen typ sova,
imorgon väntar heldag på kyrkan,suck. typ,

är inte så trött men kan lova,att om jag går och lägger mig kommer
jag somna på engång typ,är så määättt,min mage är asa svääld,
ser ut som jag är med barn ;o


ppuusssar,


kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0