varför måste man gå till skolannnnnnn!

äntligen hemma efter en lång helg ute i stugan,vackert väder har vi haft.
förutom idag då,när det regnade lite men solen har varit underbar!
helgen har bjudit på det ena och andra,både bra och dåliga saker,
roliga och oroliga.. bilder har det tagits men nu vet jag inte vart kameran är,
kanske den blev kvar där ute i stugan? ingen aning..

ikväll kommer jag nog bara vara hemma och försöka få ut alla mina tankar,
funderingar,aggressioner,ledsamheter och roligheter..
sen blir det att se wipe out,alltid lika roligt!

imorgon väntas det en hel veckas jobbig skola,åh!
jag blir bara depp av att tänka på det.
fick just höra av linnéa att hon är sjuk,skulle så gärna
vilja bli ännu mer smittad så jag också får vara hemma
från den fucking skolan! men nej,det får jag inte..
fack.


alla förnekar mina fina sms.



dålig kvalla men så sant.

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0