17maj

först måste jag börja med att tacka alla som frågat och varit inne här hos mig och läst..
blir bara gladare och gladare,har inte blivit nå bloggande under helgen för jag har varit
i stugan med min familj och myyst i solen.
här kommer svaren!

-  Varför började du blogga?
oj,jag vet inte riktigt,många andra som jag står nära bloggade och
det kändes som en kul grej,vilket det är också!

- Vad skriver du helst om?
hm.. jag skriver om min vardag,vad som händer och mina tankar/funderingar..
det är olika,men det mesta kommer från vardan.

- Vad brukar du göra på fritiden?
gå i skolan såklart,sen spelar jag både innebandy och fotboll.
dom små stunder jag har över går åt till att vara med vännerna
och plugga.

- hur många besökare har du per dag? :)
det är olika,broende hur mycket jag uppdaterar osv..
men nu dom sista veckorna har det blivit mer och mer,
fortsätt! varje dag blir jag bara gladare och gladare!

- Vad är ditt bästa respektive sämsta minne ifrån 2008? :)
gud,svår fråga! mitt bästa minne var väl när jag fick förfrågan
om att få komma till iksu ungdom,jag var i fjällen och åkte
skidor när telefonen ringde,leendet satt kvar i flera dagar!
mitt sämsta minne var några dagar in på januari 2009 när
jag spelade futsal och blev armbågad i sidan,varav min njure
sprack.. blev borta i ca: 9veckor..

- vad fick dig att börja blogga?
precis som den andra frågan,mina vänner gjorde det och
det lät som en kul grej!

vilket är ditt favoritklädesplagg?
jag går helst i tunikor eller jeans och någon snygg tröja,
helst kläder där jag inte sticker ut så mycket,
vill som hellre smälta in,som en i mängden.

vart köper du dina kläder?
oj,det händer ibland att jag köper kläder och då är det
oftast på h&m,gina tricot,rut mfl. eller typ bikbok.
nu när monkeyyy har kommit så blir det nog några köp!
annars får jag kläder av mina kusiner som bor i stockholm,
nångång varje år,alltid lika kul!

Vilken är din favoritfärg?
jag har ingen favoritfärg,klär mig mest i svart,vitt,grått,blått,
beight osv..

Vilka bloggar brukar du läsa?
förut läste jag alla dom här kända som kenza,blondinbella osv..
men nu är det mer mina vänners bloggar som står högst i topp!


två alternativ frågor;

högklackat eller lågskor? har aldrig testat högklackat(a)
Sommar eller vinter? dock fast jag fyller år på vintern..
choklad eller vaniljglassmycket godare!
Hemmakväll eller utekväll? faktiskt båda,

- är du kär i nån i din klass ??
nej,tuvärr.. fast dom flesta pojkarna är underbara,

Vad lever du allra mest för i ditt liv?
olika,har inte nått speciellt mål..
men för att alla ska må bra och så..
innebandyn spelar en stor roll i mitt liv..
och att jämställdheten ska bli bättre,det är något jag önskar..

Vad tycker du är roligast Fotboll eller Innebandy?
båda är grymt roliga,men innebandyn överväger ganska mycket nu.

Vilka vänner står dig närmast?
har många fina vänner,men det är några som står lite extra nära..
vilket jag inte tänker tala om för alla är så sjukt underbara!

Vilken vän vet mest om dig?
det är ingen som vet allt,men linnéa lundgren vet mycket.

Vad skulle du göra om du vann 10miljoner?
först och främst resa,sen typ flytta..
och göra roliga saker,men inte slösa bort allt på onödiga saker,
utan saker som jag måste göra och skulle vilja göra..
skulle säkert skänka pengar och spara.

TACKTACKTACK!
nu väntar duschen.

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0