12maj

ganska drygt iskolan idag,slutade kvart i fyra och dagen är fylld av
jobbiga lektioner (tycker jag), sen så hade vi hål i två timmar,
vilket vi har varje tisdag med det är ändå fett jobbigt..
nu är jag ÄNTLIGEN hemma och mamma håller på att göra middag
eftersom vi ska ner på stan direkt efter och kolla på konfirmations-
present,ska få välja ut vilka smycken jag vill ha..
dom jag har tänk på är;
en guld ring,antligen med nån diamant eller kanske med vitt guld?
sedan ett fyllt guldhjärta (halsband) ,sedan har jag en kedja hemma
som jag kan ha till..
vad tycker ni?

sen ska vi ta och kolla efter ett par springbyxor,har hört att det finns
massor av olika namn på det,men jag kallar det springbyxor..
har kollat lite på nätet om det finns nå fina.
249kronor

dom ser helt okej ut,jag och mamma ska svänga förbi
team sportia och kika,
sommarträningarna börjar ju på onnsdagg!


nu luktar det mat här,är faktiskt inte hungrig,
fastt...det har jag inte varit sen i helgen när vi var på
balder med laget,åt ut grymt mycket!

pussar,

kommentera!
Postat av: stinarekan

snygg design!

2009-05-12 @ 16:32:51
URL: http://stinarekan.devote.se
Postat av: Jasmin

hahaha, sen balder:]

jättefin design btw!!

2009-05-12 @ 16:35:12
Postat av: CLIP

Det hoppas jag med att jag blir, hoppas du får en jättebra kväll!

2009-05-12 @ 16:54:39
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0