femte maj!

vädret vart bara sämre efter att jag hade skrivit att jag älskade det..
det gillar jag inte..

mötet idag gick rätt så bra,var lite nervös från början för att jag
hittade inte mina tränare.. jag gick ut i entrén för att se om dom var där..
och där kom dom små springade och bette om ursäkt för dom var lite sena,
men för min del så gjorde det inget för jag var själv sen.. (missa buss jeveln)
men det slutade iallfall bra,fick veta att vi har tester månad,YYEESSSSS!
eller? ..not.. men allt måste göras så äre bara!

på polisstationen fick jag bara skäll!! jag lovar,dom vart asa sura :( :(
näe,skojja bara.. fick vänta i ungefär en timme innan jag fick göra mitt
förbannade pass-kort som tog fem minuter!! sjukt jobbigt att vänta..

har fått tid på reab center norr imorgon,vilket känns bra..
lika bra att kolla upp vad det är för problem med mitt knä,
så det blir bra någongång,har bara vilat några dar och är redan så less!

kom hem för några minuter sedan,jag och syster for ut en stund för att
få några trisslotter sålda och det gick som smöret på brödet! ;]
17lotter på förtiofem minuter,inte dåligt(a) 680kronor,yey! (till laget..)
ett litet steg närmare våran prag resa! :)

ska snart ta en fika med mamma framför teven sen blir det nog att
försöka sova ett tag.. har sovit sjukt dåligt dom sista nätterna..
kanske för du är i mina tankar?

pussar,

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0