19november

jag ber om ursäkt för den usla uppdateringen igår.
jag var fast framför plugget och jag kunde verkligen
inte sluta,har varit så grymt mycket som ska in den här veckan.
som tur är så är det bara svenskan och no:n som ska in imorgon!
justeja,på måndag är det språk prov också.

för er som inte har läst att vi hade företag för en dag idag så
tjänade vi 95spänn var på ungefär tre timmar! yeah.

ska fara till iksu till fyra för träning,sedan hem och städa rummet och
tooan för imorgon kommer dem och fotograferar här. sätta ihop svenskan
och skriva klart no:n ska jag också göra,kanske hinner lite nu?
bäst jag avslutar,puss!

- jag drömmer om dig på nätterna

kommentera!
Postat av: Anonym

jag drömmer om dig på nätterna????

2009-11-19 @ 15:09:45
URL: http://älskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0