1november

NY MÅNAD,och man kan väl säga att jag börjar den med prao
imorgon på urologen (hela veckan). ska vara där klockan halv nio med
korta naglar,uppsatthår,inget nagellack (!)
och sedan får jag dom
klassiska vita kläderna!! yeaeehh! det känns ändå rätt så roligt faktiskt,
en dag kommer jag också få följa med en undersköterska på förtidigtfödda
barn avdelningen (?) säger man så? amen iallafall så ska det bli kul,
få se sånna där små små småå barn,fast ändå dom som kanske pendlar
mellan liv och död..

gårkvällen var awesome!! jag och linnéa i dräkter är alltid kul,for och skrämde
livet ur några på hennes systers hallowweeenn fest sen såg vi trick´r treat ,
den filmen som var från 15år och var baserad på fyra olika händelser som skulle
bli en och det skulle även vara humor.. VART VAR SKRATTET? blääää,det var
den läskigaste filmen jag sett i hela mitt liv,fyfan.............blää på den.

har fetma ont i huvudet,trodde det skulle gå över under natten men såklart inte,
ska klippa av mina älskade naglar och ta bort nagellacket sedan äta lunch med siss.

kommentera!
Postat av: linnea

emmas ex du vet johannes? han och mathilde är tsm;o

2009-11-01 @ 17:08:18
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: isak

dhriohdfxhgösghzoghhhkdjfhgfhfgsfhskljsgkjdfsfgijdfhgihfrigdtghtrtbhihtdiufhgjggfitruhtturttututusfnjbfgndfxjlfdjldjgfbbgfgfkjbbg

2009-11-09 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0