24november

jag tycker det är väldigt tråkigt här,så jag förstår om ni inte blir
så glada av att läsa här men ganska mycket kanske bror på min design?
asså skriv vad ni tycker,jag bryr mig inte..jag måste få veta sanningen,liksom

min stackars linnéa har fått ögoninflamation.... åå,det är as äckligt jue..
typ ögat är som en liten var klump på morgonen och man blir helt blind..
kommer sakna dig i skolan om du inte err där,älskardej.

ni kan ju roa dig med att lyssna på den här låten som når ända in i hjärtat..


kommentera!
Postat av: linnea

men fillen det löser sig! jag blir ändå säkert inte borta så länge(L) jag vill fan till skolan:(

och btw, lycka till med att smitta dig sj:]..

2009-11-24 @ 21:14:03
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0