2november

hemma efter en liten handlingsrunda med mamma på ica,
alltid bra att följa med då kan man slänga ner lite grejer i
vagnen som man vill ha! haha

nu ska jag ta och skriva lite på boken om mig,känns drygt..
men direkt man börjar skriva så fladdrar bara sidorna iväg och
kan bli hur många som helst. har även matte som jag försökte
mig på igår men det gick inte så bra,fattar varför jag inte förstår
det?! det är så simpelt så det är sjukt.
tyska prov och so prov väntar också efter denna vecka,wuiihuee!

hallooowweeennnnn

kommentera!
Postat av: linnea

KEEENZAAAA!!!!

2009-11-02 @ 21:09:10
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: Melinda

SCARY!

2009-11-09 @ 18:03:04
Postat av: melinda

scary!

2009-11-09 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0