30november

jag kom upp ur sängen imorse ganska sovandes.
traskade iväg till skolan i regnet,blev mega blöt.
gick till delta dörren som var låst,gick runt skolan igen till
athena dörren som var LÅST antagligen!, gick till den andra dörren som
var låst,kände på den bredvid som var öppen!
jag var blöt,less,trött och arg när jag kom till delta. jag möttes
av lappen på dörren - tyskan inställd,åsa är sjuk.
jag slänger bara av mig alla grejer och lägger mig ner som en
blöt jävla hund.blev så himla förbannad,kunde lika gärna varit
hemma och sovit uttttttt och kommit pigg till innebandyn..
ARG!
gick och surade framför 6orna och 7ornas innebandyträning.

dagen gick väl bra förutom det och innan träningen gick jag upp på
konsum och unnade mig en pepparkaksdeg och en cola som jag fick
av aras. fan vad gott det var!

kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0